Scroll-szinkron Idővonal • Sima áttűnés
Görgess le ↓
1
Kapcsolatfelvétel

Ügyfélkapcsolati menedzserünk felméri az Ön igényeit és bemutatja az együttműködési lehetőségeket.

2
Adós elemzése

Az adós pénzügyi helyzetének vizsgálata és a szükséges dokumentumok begyűjtése.

3
Stratégia kidolgozása

Egyedi követeléskezelési terv készítése az Ön céljai és az adós helyzete alapján.

4
Intézkedések megkezdése

Hivatalos megkeresések, követelési és szükség esetén jogi lépések megtétele.

5
Folyamatos nyomon követés

Rendszeres riportokkal biztosítjuk a teljes átláthatóságot az ügy állapotáról, folyamatban levő intézkedésekről.

6
Ügy lezárása

A követelés rendezése, az eredmények kiértékelése és a végső dokumentáció átadása.

Vége • Görgess vissza ↑

hívjon minket

elérhetőségünk

6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8.